Wednesday, October 17, 2007

Trombitagombás, padlizsános kuszkusz



A padlizsán és a gomba házasításával rendületlenül próbálkozom, de nem mindig sül el jól. A mai azonban viszonylag korrekt lett. Így készült: a szárított gombát beáztattam egy fél órara. Egy kis padlizsánt és egy sárgarépát felkockáztam, és megpirítottam őket olaj nélkül (!), szárazon - ezt én úgy hívom hogy "grillezés" :). Hagymát, fokhagymát, egész pici erőspaprikát és szezámmagot kevés olívaolajon megdinszteltem, majd hozzáadtam a fűszereket (gyömbér, kömény, chili, kis currykeverék), majd a grillezett zöldségeket, végül a gombát, levével együtt. Megsóztam és főztem kb negyed órát, aztán hozzáadtam a kuszkuszt is, és főztem amíg jó nem lett (még kb. 10-15 perc). A végefelé raktam bele még szezámmagot, a legvégén pedig egy felkockázott paradicsomot. A képen (ami továbbra is sötétben készült...) juhtúróval van megszórva.

No comments: